logo

فراسا به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در صنعت IT کشور با بهره‌گیری از دانش متخصصین خود و با استفاده از تجربیات شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی توانسته است مجموعه‌ای هماهنگ و منسجم ایجاد نماید که توانایی تولید دانش و راهبری فناوری را در مراتب مختلف داشته باشد.فراسا پس از امضاء قرارداد با شرکت فناوری نیوراک در سال 2009 میلادی به عنوان نماینده محصولات نیوراک در ایران می باشد. فراسا متعهد به گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه محصولات نیوراک در ایران است. در حال حاضر بخش سخت افزار شرکت از متخصصین زبده ای استفاده می کند که دوره های آموزشی خود را در بخش تولید و R&D شرکت فناوری نیوراک گذرانیده اند. و در حال حاضر با تجهیزات پیشرفته قادر به پشتیبانی و خدمات پس از فروش کلیه محصولات نیوراک می باشند. از این رو شرکت فناوری نیوراک بخش پشتیبانی منطقه ای خود در خاورمیانه را به عهده شرکت فراسا نهاده است. در حال حاضر محصولات نیوراک در ایران 100000 هزار ساعت گارانتی می شوند. برای اطلاعات بیشتر با بخش خدمات پس از فروش فراسا تماس بگیرید. 

about

  • حوزه‌های فعالیت فناوران رهیاب سیستم;

  • مشاوره در طرح‌های جامع ICT و مخابراتی
  • ارایه راه‌کارهای VoIP
  • نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات نیوراک در ایران
  • نماینده منطقه ای پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری محصولات نیوراک در خاورمیانه
  • ارایه خدمات تست و آنالیز شبکه های IP-Telephony