شرکت فناوران رهیاب سیستم آسیا ( فراسا)  از سال 2009 میلادی به عنوان مرکز خدمات پس از فروش نیوراک در ایران می باشد. کلیه محصولات نیوراک در ایران با گارانتی فراسا ارایه می شود. فراسا با اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص  واردات محصولات نیوراک، این اطمینان خاطر را به مشتریان و همکاران محترم می دهد که محصولات نیوراک را می توانند به صورت اورجینال و تست شده، که از مبادی قانونی وارد کشور شده است دریافت کنند.

مزایای استفاده از گارانتی فراسا

استفاده از گارانتی فراسا این اطمینان خاطر را  به مصرف کننده نهایی میدهد که می تواند از خدمات پشتیبانی که به صورت آنلاین از سایت رسمی نیوراک ارایه می شود بهره مند گردد. این خدمات شامل وبلاگ تخصصی، سیستم تیکتینگ و مشاوه آنلاین است.

وبلاگ تخصصی نیوراک

در این وبلاگ نحوه پیکربندی کلیه تجهیزات و نکات فنی لازم جهت نصب و راه اندازی به صورت مرحله به مرحله توضیح داده شده است.

http://blog.newrocktech.ir/

سیستم تیکتینگ نیوراک

سیستم تیکتینگ آن لاین به مشتریان محترم این امکان را می دهد که هر زمان نیاز به پشتیبانی داشتند، بتوانند از طریق وب درخواست خود را به تیم فنی فراسا ارسال نمایند تا در کوتاه ترین زمان ممکن در رفع مشکل آنها اقدام شود.

http://support.newrocktech.ir/

مشاوره آنلاین فنی

در این بخش از سایت نیوراک به همکاران و مشتریان گرامی به صورت آنلاین در جهت انتخاب محصول و سوالات فنی مشاوره لازم داده می شود.

متخصصین زبده فراسا

متخصصین زبده فراسا همگی دانش آموخته گان از مراکز علمی و دانشگاهی معتبر با درجات علمی بالا در رشته مخابرات با تاییدیه از شرکت فناوری نیوراک در بخش فنی هستند. بدین ترتیب مشتریان محترم می توانند از تجارب علمی کادر فنی فراسا در هر زمانی استفاده نمایند.

مرکز خدمات تعمیر و سرویس فراسا

فراسا با همکاری شرکت فناوری نیوراک اقدام به راه اندازی سایت مرکز خدمات و سرویس تجهیزات VoIP در ایران نموده است. بدین ترتیب پشتیبانی و سرویس کلیه محصولات نیوراک در ایران از طریق فراسا با لایسنس نیوراک فراهم شده است.